
Održan trening „Klik za aktivizam“: Mladi, mediji i društvene promjene u fokusu
U prvom dijelu treninga, Anida Sokol iz Mediacentra govorila je o ulozi medija u izvještavanju, donošenju javnih politika, te o razlikama između profesionalnog i pristrasnog novinarstva. Potom je Maja Ćalović, urednica vijesti i novih medija, govorila o uticaju društvenih mreža na formiranje javnog mnijenja, upozoravajući na zloupotrebe, ali i nudeći savjete za odgovornu upotrebu tih platformi.
Poseban fokus bio je na primjerima iz prakse, pa je tako Azra Berbić iz Ateljea za društvene promjene predstavila kampanje koje su korištene u borbi za odgovornije okolišne politike, ističući moć kombinacije građanskog aktivizma i medijskih kampanja.
Trening je završen praktičnom vježbom u kojoj su učesnici osmišljavali vlastite zagovaračke kampanje, primjenjujući stečena znanja u kreativnim timskim radovima.
"Na treningu smo usavršavali smo znanja iz medijske pismenosti, digitalne komunikacije i građanskog aktivizma. Radili smo na vježbi zagovaranja kampanje, gdje smo učili kako inicirati građanski aktivizam, te kako kroz zagovaračke kampanje uticati na stvarne društvene promjene.", istakla je Lejla Fišek, učesnica treninga.
Projekat podržava Fondacija Centar za demokratiju u okviru projekta Regionalni dijalog mladih za Evropu, koji finansira Evropska unija.